LÄHITAKSI OY:N TIETOSUOJAPOLITIIKKA (EU:N GDPR)
https://www.lahitaksi.fi/fi/lahitaksi/tietosuojapolitiikka
Rekisteriseloste
Rekisteriseloste Henkilötietolaki (523/99) 10 §
1 Rekisterinpitäjä
Lähitaksi Oy
Nuijamiestentie 7
00400 Helsinki
Y-tunnus: 0220285-3
Puh. 0100 7300
2 Rekisteriasioita hoitava henkilö tai yhteyshenkilö
Jenni Tienhaara
Postiosoite: Sorvaajankatu 11a A 3. krs, 00880 Helsinki
Sähköposti: jenni.tienhaara@qvio.fi tai tilaukset@qvio.fi
Puh. 010 320 4210
3 Rekisterin nimi
Kauppa.lahitaksi.fi -verkkokaupan käyttäjärekisteri
4 Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Henkilötietojen käsittelyn tarkoituksena on toimia Q-VIO Branding Oy:n Kauppa.lahitaksi.fi-verkkokauppaan rekisteröityneiden luonnollisten henkilöiden yhteystieto- ja asiakasrekisterinä. Henkilötietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon. Käyttäjä voi kieltää tietojensa käytön ilmoittamalla asiasta rekisterinpitäjälle
5 Rekisterin tietosisältö
Kauppa.lahitaksi.fi-verkkokaupan käyttäjärekisteri sisältää seuraavat tiedot:
6 Säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteröity antaa itse kaikki rekisterissä olevat tiedot palveluun rekisteröityessään ja palvelun käytön yhteydessä.
7 Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
Henkilötietoja ei luovuteta EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle.
8 Rekisterin suojauksen periaatteet
Rekisteri on suojattu ulkopuoliselta käytöltä. Järjestelmään pääsee kirjautumaan vain käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla. Käyttöoikeudet ovat vain henkilötietojen käsittelyyn osallistuvilla työntekijöillä. Työntekijöille on asetettu vaitiolovelvollisuus rekisterin tiedoista.
Rekisteriin ei kerry manuaalisesti käsiteltävää aineistoa.
9 Rekisteritietojen tarkastaminen
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa itseään koskevat rekisteritiedot. Tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti omakätisesti allekirjoitetulla kirjeellä tai henkilökohtaisesti rekisterinpitäjän luona. Rekisterinpitäjä antaa rekisteröidylle ilman aiheetonta viivästystä mahdollisuuden tutustua rekisteritietoihin ja antaa pyydettäessä tiedot kirjallisesti. Tarkastusoikeus on maksuton kerran vuodessa toteutettuna. Tarkastuspyynnöt tulee toimittaa kohdassa 2 mainitulle rekisteriasioita hoitavalle henkilölle.
10 Kielto-oikeus ja virheellisen tiedon korjaaminen
Rekisteröidyllä on oikeus milloin tahansa lopettaa Kauppa.lahitaksi.fi - verkkokaupan käyttäminen ja siten kieltää kauppa.lahitaksi.fi-verkkokauppaan liittyvä suoramarkkinointi. Rekisterinpitäjä poistaa tällöin kaikki rekisteröityä koskevat henkilötiedot rekisteristä. Lopettamisilmoitus voidaan tehdä ilmoittamalla siitä kohdassa 2 mainitulle rekisteriasioita hoitavalle henkilölle joko sähköpostitse tai postitse.
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia rekisterissä olevan virheellisen tiedon korjaamista. Korjaamispyyntö on tehtävä kirjallisesti ja pyynnössä on yksilöitävä korjattava tieto. Korjaamispyyntö on tehtävä kohdassa 2 mainitulle rekisteriasioita hoitavalle henkilölle.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 25.04.2017 alkaen.
Lahitaksi.mycashflow.fi
Kauppa myy tuotteita Lähitaksi- kuljettajille ja jälleenmyyjille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu ja verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Paytrail Oyj:n (Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt kauppa.lahitaksi.fi yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköposti: tilaukset@qvio.fi
Puhelin: +358 (0)10 320 4210
Toimituskuluista vastaa tilaaja. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitamme tilauksia tällä hetkellä vain Suomeen. Normaalisti tilauksen käsittely kestää 3 - 5 arkipäivää ja toimittaminen Postin kuljetusaikataulujen mukaisesti 1 - 3 arkipäivää. Tuotteet toimitetaan postin noutopakettina.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen tai Postin aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua sähköpostilla osoitteessa tilaukset@qvio.fi
Kuluttaja-asiakkailla on oikeus perua verkkokaupassa tekemänsä kauppa 14 päivän kuluessa tilattujen tuotteiden vastaanottamisesta. Mikäli Asiakas käyttää palautusoikeuttaan, hänen tulee täyttää tuotepalautuslomake ja palauttaa tuotteet määräajan (14 päivää) kuluessa.
Saatuaan tuotteen Lähitaksi-kauppa hyvittää palautuksen Asiakkaalle. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Hyvitystä varten tuotteen tulee olla myyntikuntoinen.
Tuotteiden vaihto ja palautus tulee tapahtua aina samassa paikassa, josta tuote on ostettu.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Asiakkaan tulee tarkistaa saapunut toimitus mahdollisten virheiden havaitsemiseksi. Mikäli toimituksesta puuttuu tilattuja tuotteita tai toimitus on muuten virheellinen, Asiakkaan tulee ilmoittaa asiasta Lähitaksi-kaupalle sähköpostitse ilman aiheetonta viivytystä.
Mikäli Asiakas on toimittanut Lähitaksi-kaupalle reklamaation, Kaupalla on ensisijaisesti oikeus valintansa mukaan korjata toimituksessa havaittu virhe. Toissijaisesti havaittu virhe voidaan korjata purkamalla kyseisen tuotteen kauppa ja hyvittämällä kauppahinta asiakkaalle.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.